Veckans Läppar

Jag kom precis på att eftersom jag aldrig gör någon ögonsminkning på onsdagar blir det en utmäkt dag för att prova olika läppstift istället. =) En ny nyans för varje vecka, det låter väl bra?

Idag har jag provat ett hallonrosa stift som såg helt underbart ut. Dock blev jag lite besviken på resultatet...
Det är ett gammalt Oriflame-stift som har utgått. Jag får nog ta och skaffa lite nya prover så ni får se de som finns att köpa! =P



Tänkte visa närbild och bild på själva stiftet också(som är mycket finare) men nu pajade kortläsaren som det verkar..! Får vänta på att min händiga sambo kommer hem och hjälper mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Amy

Så söt så!

Låter väl bra med en sådan dag! Passar ju in för dig också.

2010-03-03 @ 15:09:36
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0