Svar på kommentar

Johanna om Ska jag orka?:
Jag tänker på en sak när du beskriver hur du mår. (du behöver inte alls publicera detta inlägg :P) Men de jag tänker och undrar, är du gravid? Symptomen stämmer ganska bra om man säger så ;-)

Svar: Haha ja den möjligheten har jag inte ens tänkt på, men det har du ju rätt i. ;) Dock är jag ganska säker på att det inte är så. Det är ju det att halva familjen legat i magsjuka de senaste två veckorna så det känns faktiskt som ett mer möjligt alternativ, pratade med lillasyster för en stund sen och hon hade faktiskt "gjort sig av med lite föda" så sent som igår morse så vi får väl se om det drabbar mig med... fast jag har inte haft magsjuka på kanske tio år!
Men tack för din omtanke! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

men "kakdeg".. de låter, slemmigt? ;p haha. men de kanske de inte är?

2010-03-09 @ 17:35:44
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Jag älskar oxå låtar med gitarrspel. såå mysigt!

2010-03-10 @ 10:13:55
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0