Optimal Hudvård


Här är min nya hudvård. Det är produkter för känslig hy, rengöringsmjölken och ansiktsvattnet innehåller extrakt från blåklint som lugnar och lindrar huden. Jag har ju haft ansiktsvattnet förut och älskar det.
Fuktcremen är passande för alla hudtyper och verkar väldigt bra. Jag provade den igår kväll och den hade en väldigt lätt och fräsch formula, kändes lätt som ett serum när jag jobbade in den. Härlig.
Har dock kvar av min gamla dagcreme och lite rengöring så jag ska bara göra slut på dem först... Jag är inte en av de kosmetikagalningar som har tio halvfyllda flaskor i badrummet. ;)

Ett viktigt tips bara! Om ni köper ansiktscreme på burk istället för pump eller tub, var noga med att använda spatel för att hålla bakterier borta! Finns billigt på alla butiker med hudvård, men beställer man av mig får man med en gratis. =)


Cleansing Milk 125.-

Ansiktsvatten 125.-

Fuktcreme 155.-

Finns även "matchande" ögoncreme.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart att jag kan!!=) Men hur svårt ska det vara för oss att träffas ändå! Det kör ju ihop sig heeela tiden. Men på lördag ska vi ut och då ska vi vara i Cissis nya lya först vill ni med så äre bara å säga till=P Vi måste seriös ses snart på ett eller annat sätt, annars kidnappar jag er! Haha fast denna vecka är de jag som har fullt upp med=) Men nästa eller efter den??



Kraaam!

2010-03-02 @ 17:03:21
URL: http://rebeccasrunnfors.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Tack :) jaa.. Men vi träffades ju ett bra tag innan vi blev ihop oxå. Så för oss känns det nästan som vi varit ihop längre :D

2010-03-02 @ 19:39:50
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: elise

Sv: Tack så mycket, det var roligt at höra! Ja, det blev jag =)

2010-03-02 @ 22:11:43
URL: http://svensssonelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0