Jag Har BUS:at!



Igår provade jag en ny Brun Utan Sol som jag fått från Oriflame. Faktiskt den första riktiga jag provar, innan har jag bara använt body lotions med den effekten...
Jag tycker det är krångligt med BUS på spray, det blir svårt att få ett jämnt resultat. Jag var noga att tvätta händerna efteråt men kanske lite föör noga... Fick en hel del linjer som jag försökt rätta till i efterhand och just nu ser jag till min förskäckelse att mina knogar börjar bli orangea! =S Skulle nöjt mig med att prova nedast på benen... Om inte annat tänkt på att smörja händerna ordentligt innan!
De problem jag haft kan mycket möjligt bero på min dåliga erfarenhet, jag ska prova en gång till och vara mer noggrann!

Det positiva jag har att säga om denna är att så länge man sprayar med måtta får man en naturlig gyllene färg. Jag var rädd att det skulle se hemskt ut på mig som är väldigt ljus i min naturliga hy men det blev väldigt bra faktiskt(där det blev jämnt). =) Den absorberas också väldigt snabbt och känns inte klibbig alls.

Finns hos Oriflame just nu för 99.-(norm.pris 155.-) 
och det finns även en aplikatorhandske för 65.- 
och en BUS till ansiktet för 89.-(norm.pris 135.-)

Klickbara bilder
  

Kommentarer
Postat av: Amy

Jag tycker det är jättejobbigt med brun utan sol! Jag får gå och vara grön tills solen dyker upp igen med värme och allt vad det innebär!

2010-03-05 @ 09:35:30
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0