GratisMode.se

Jag glömmer alltid bort att jag är medlem på GratisMode! Väldigt synd ju, om jag vore mer aktiv kunde jag ju samla massvis med poäng och få lite presentkort!
Det är ju så delade meningar om sidan, många tycker det är svårt att samla poäng och tycker inte att det är värt det men många andra har också en väldigt positiv inställning och tycker det är jättebra. Finns ju de som till och med lottar ut flera presentkort i sin blogg och som inte alls verkar ha problem med att samla poäng. Det gäller bara att vara lite engagerad... =)
Jag tror jag ska satsa lite hårdare på detta i framtiden, jag har trots allt en hel del ofrivillig fritid och behovet av extrapengar är ju minst sagt stort. ;)

Är du medlem? Vad tycker du?



Klicka på bilden för att komma till sidan och bli medlem du med! =)

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Haha ja, jag minns inte vad vi kallade "ett två tre-leken" men vi kanske körde "Hur mycket är klockan farbror lejon" mer ofta än den där "ett två tre- nånting" leken. Under gymnasietiden (haha, barn och fritid ;)) så lärde jag mig även "ett två tre fotomodell" då man står still så ska man posa :)

2010-03-18 @ 23:36:11
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja det finns nog en del sådana lekar. Ja det gör jag med, nu när man väl inte går i skolan på det viset så saknar man det.

2010-03-18 @ 23:49:16
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: torun

jag är medlem men när man är under 18 år tkr jag att det är lite svårt att samla poäng eftersom om man ska bli medlem på en del sidor och svara på frågor på olika hemsidor så måste man va över 18 år :/ annars hade jag suttit och samlat poäng hela tiden ^^

2010-03-19 @ 14:45:27
URL: http://torunzetterbergandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0