Dags Igen!

Nu tänkte jag samla ihop beställningar och klicka hem nytt från Oriflame igen!
Om du vet att du bor i närheten av mig eller om du för den delen vill att jag beställer och skickar hem till dig så går det jättebra. Så länge det blir några som beställer så det blir värt frakten! =)

Tender care i kolaversionen som jag bloggade om här finns nu att köpa för 79.-. Det är rena rama mirakelcremen som funkar mot allt!

Andra bra erbjudanden är det ultraglansiga glosset Power Shine för 75.- och ett set med mascara, en jättebra kajal och ett läppbalsam för bara 99.- Det är 70% billigare än normalt!

Jaja, ni får helt enkelt upptäcka godingarna själv.

Här kan du bläddra i katalogen precis som om den låg framför dig. =)


Läppbalsam, manikyrlack och mousseskugga från Oriflame.


Kommentarer
Postat av: Amy

Svar: Jasså? :D Härligt!

Du kanske ska lyssna mer då på spotify?!

2010-03-25 @ 15:45:28
URL: http://bayarrn.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Tänk om jag kunde göra så ^^ Kanske då jag flyttar^^ Vad besviken jag blev då jag såg att mina poäng försvann, trodde man kunde bygga upp dem månad efter månad ^^

2010-03-26 @ 00:21:39
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja, hah jag blir helt i extas då jag ser alla prover, man önskar att de flesta var i normalstorlek ^^



Ja, jag trodde det skulle vara lätt över bloggen men folk brukar inte vilja hjälpa till någon annan på deras bekostning. Typ om jag skulle tipsa om en sida så blir de medlem, men inte via mig även fast jag tipsade dem, utan de bara klickar sig in på sidans startsida och blir medlem där. Konstigt såntdärnt.



Självklart, jag mailar dig lösenordet =)

2010-03-26 @ 09:20:08
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0