Bismuth i e.l.f

Lade precis märke till att mineralsminket från e.l.f. innehåller Bismuth Oxychloride som kan orsaka irritation hos vissa. Tycker detta är skittråkigt! =(
Min erfarenhet av Bismuth kan räknas upp med hjälp av ett finger (i.d under min praktik) och jag kände faktiskt av lite irritation framåt eftermiddagen den gången.
Jag som hittat ett jättefint rouge jag vill ha... Ska man satsa ändå?
De produkter jag använder från Tikei innehåller inte Bismuth, en av de stora fördelarna med det sminket. ;)


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Jag har mängder av produkter från dem bla den på bilden och får ingen irritation men alla är ju olika. Kram

2010-03-17 @ 14:59:42
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0