Nya skuggor!

Efterlängtad utökning i skuggsamlingen! =) Samtidigt som jag beställde hårborttagningen köpte jag även en lös mineralskugga eftersom det var extrapris och jag länge har spanat in dom. Det blev en fullsize på skuggan Peacock för 39 kr. Skuggan är precis vad den låter som, blåturkos i tonen men med grönt och gult skimmer, helt makalös!
Som tack för beställningen fick jag med ett par prover(jag älskar sånt!), en på skuggan Blackstar Gold som är en snygg bronzefärgad skugga och en på skuggan Amy som har en fin lila färg med rosa skimmer.
Riktigt snyggt metalliskt skimmer har de alla tre och jag längtar efter att få prova dem! =)


Amy, Blackstar Gold, Peacock
Pecock är mer blå i verkligheten än vad bilden visar.

Makeupcosmetics.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0