Avbrott för festligheter

Som vi målade förra veckan! Vi tog i så att färgen tog slut men idag har vi varit och köpt mer så det blir till att måla klart nån kväll i veckan, inte alls mycket kvar nu. =)

På lördagen fick vi lämna husbestyren ett tag och åka på barndop för lille Fabian (P's kusinbarn). Rogsta kyrka är otroligt vacker! Skulle lägga ut bilder från ceremonin om jag visste att jag fick men nu får ni nöja er med att se på lilla jag...
Jag fick tillfälle att för första gången använda en hallonröd klänning jag köpte på Gotland i somras och jag är helt kär i den. Köpt på butiken "Mississippi" och jag måste bara kika in där nästa gång. Jättefin men samtidigt lagom enkel. Till den hade jag de svarta kilklackarna med remmar, väldigt enkel och ren makeup med lyster och nån konstig håruppsättning jag gjorde tio minuter innan vi for. =P Blev inte så bra ser jag men jag hann inte fixa till det. Gjorde två flätor på sidorna och sedan delade jag håret på fyra, snurrade tåtarna lite och satte upp dom på måfå med hårnålar. Bilderna togs på eftermiddagen när vi kommit hem så både smink och hår var väl lite medfaret...


Snyggade till denna bilden för att dölja en obäddad säng och en massa kläder. Löjligt va. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Väldigt fint, du är så duktig! :)



Sv: Ja, inte varje dag man får hem ett paket värt 750kr och med BABBLARNA dessutom som är så poppis bland alla småbarn :)



Ja, tyckte alla finalister som var kvar i Idol var otroligt bra, så kändes som att det inte spelade någon roll vem som vann.. Men Jill var otroligt bra för att vara 14år, så stark och fin röst, man ville nästan gråta då hon sjöng :)



Ja, Kul På Gården får man ju inte missa, men var dopet mysigt då? =)



Ja, först trodde jag det var allergi, men så har det bara blivit värre och värre och jag känner mig dunderförkyld i hela kroppen och vi alla 3 är sjuka...



Hoppas allt är bra med er! :)

Kram Emma & Viggo

2010-06-07 @ 16:43:07
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Malin Viklund

Vad fiint!! Jag vill med kunna göra olika frisyrer.

Mycket roligare än att ha en hästsvans hela dagarna på jobbet =/

2010-06-10 @ 15:29:33
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0