Vichy Aqualia Thermal

Såg en tevereklam om en ny fuktcreme från Vichy, anpassad för känslig hy. Den vill jag prova!

Från http://vichyconsult.se:
"Ger huden en omedelbar skyddande effekt genom en osynlig hinna bestående av apriokoskärnolja och karitésmör som stärker hudens skyddsbarriär. Innehåller extra mycket av Vichys stärkande och lugnande thermalska källvatten."

Källvattnet ska tydligen innehålla massor av viktiga mineraler men trots det borde väl vattnet torka ut huden? Prova den ska jag nog göra i alla fall, såg att det fanns flera andra produkter också som passar alla hudtyper så det blir till att kika lite närmare nästa gång man besöker apoteket...


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tackar :D Det hoppas verkligen jag också!

2010-07-06 @ 23:23:00
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Emma Viklund

Sv: TACK, roligt att du gillar min nya design, det gör jag oxå! :)



En Bumbostol är MJUK och finns i olika färger. Perfekt då barnet inte lärt sig sitta själv. Man kan sätta den på en köksstol och låta bebisen sitta i den, eller tex. i soffan, gräsmattan.. JA, överallt helt enkelt :) Så perfeklt om bebisen inte tycker om att ligga ne roch hellre vill sitta :) Viggo kan ju sitta i en sån nu med, dom räcker länge... Så det är ju en perfekt extrastol att ta med i bilen då man ska nånstans :)

2010-07-08 @ 16:00:45
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Svar: Jaa :D Det var helt underbart! Ville inte åka hem, som vanligt :P



Du det låter perfekt:D Längtar nu!!!

2010-07-09 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0