Slut på det roliga

Nu har Amy åkt hem. Vi har haft det så skönt de här dagarna, bara myst i solen och tagit det lugnt. Qualitytime. =) Vädret har också visat sin allra bästa sida här på hälsingekusten så denna sommar går då inte att klaga på. Förutom att jag en dag brände mig så att jag inte kunde sitta eller ha byxor på mig på flera dagar... Kanske skulle haft högre spf!!

Jag har lite jobb som väntar den närmaste tiden men jag börjar bli sugen på smink igen så jag får väl försöka ta mig tid till det också. Annars är det bara mascara, lite bronzingpuder och ögonbrynsskugga som gäller nu.

Har ni det alla bra i sommarvärmen?? =)

Förresten så funderar jag på att ta in lite mer inredning och hemmafix här i bloggen. Någon som skulle bli ledsen om jag gjorde det?


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Roligt med uppdatering i bloggen <3 Men förstår om du varit upptagen nu då du haft besök! :) Det var roligt att fåt räffa Amy igen.



JA, blogga mer om inredning m.m, skoj ju :)



Kramen

2010-07-21 @ 19:17:13
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0