Svar på Kommentar

Anonym om Jag tävlar!:

Vilken fiin blogg du fått till=P Hihi! Imorgon ska jag gå på min första matte utan dig=( Snyft!!


Svar: Jag antar att detta är du, Beccy. =P
Det är Emma som hjälpt mig med bloggen, visst är hon duktig? =) Jag kan ju nada om sånt här.
Jo men stackars dig hörru, nu kanske du till och med får nånting gjort på lektionerna, huvva! ;)
Nej men jag kommer också sakna våra fredagar... Det var ju lite trevligt att få umgås med nån annan än katten en dag i veckan! =P
Kram på dig!


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Det är bra om man drömmer om begravningar har jag för mig.. Även om man drömmer om döda. Det betyder evigt liv! Jag ska kolla..



2010-01-15 @ 11:09:39
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja just ja! Råkade kommentera anonymt..=P hihi! Ja det var hemskt tråkigt men som sagt så fick jag en hel del gjort, men jag bestämmde mig för att börja om med kaptlet som jag är på nu, jag har ju glömt så mycket så jag tror att det är bäst så=P Kul att veta va.. Men du ! Nu seriöst!!!! Vi måste umgås någon dag vi tjejer, ska vi inte ta någon kväll i slutet av nästa vecka och äta eller kolla på film eller nå, Eller i början av februari, då har ju cissi hunnit flytta och även jag=P Hahaha flyttar upp på Källis igen jag, dock en annan lägenhet, jag pallar inte att bo hemma längre, är tookigt jobbigt! Haha vad säger du??=) Kraaam!

2010-01-15 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0