Metallic Blue

Igår blev det inte ett inlägg på hela dagen. Först kom Lovisa hit och vi hade film och spelkväll. Dagen efter var det kalas hemma hos mamma och sedan blev vi borta hela dagen och kvällen.
Men innan dess hann jag med en rolig sminkning på lillasyster.
Vi använde en helt fantastisk blå skugga, den var svår att få med på bild men jag fattar inte att jag inte lagt märke till den tidigare. Ska göra en till sminkning med den i veckan!


Själv fick jag bara en hafsig 10-minuters sminkning med lite grå ögonskugga och mjukt rosa läppar som fick matcha min sexiga finne vid tinningen! =P


Kommentarer
Postat av: Amy

Va fint det blev med slingorna i håret min lilla sötnos! Och du ser jättesmal ut i ansiktet! Resultat?

2010-01-31 @ 21:06:14
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

NI var så fiint sminkade båda två :) Vad roligt att du och Patrik följde med till Hudik i lördags :) Kram

2010-02-01 @ 10:40:36
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0