Den Stora Dagen

Åh som vi alla har kacklat runt den senaste veckan!
Dagen innan bröllopet, dvs första dagen på året spenderade jag och Patrik 7 timmar i kapellet för förberedning och ändå fanns det mer att göra morgonen efter!
Jag hade rätt många uppgifter att ansvara över och fler blev det innan allt var över, det var ganska skönt att vara en av dom som inte behövde städa så mycket efteråt. =P
Grät en skvätt gjorde jag också, det kändes så extra speciellt på detta bröllop då jag vet hur länge bruden väntat på den dagen. det kändes viktigt för mig att allt blev perfekt. Och det var så fint.

Brudgummen malde på om hur han vill att det ska vara min och patriks tur nästa gång. Han var bombsäker på sin sak. :P Gulligt. Mitt svar blev; man vet aldrig. ;)

Tog ingen bild på mig själv men mitt smink var bara enkelt, champagnefärgad skugga och en gnutta eyeliner, enkelt uppsatt hår.
Kan ni tänka er att jag till och med glömde av att ta kort på självaste bruden när hon var färdig!? Skäms på mig. Kan ju i alla fall tala om att hon fick en klassisk brun och rosa sminkning, väldigt diskret eftersom brudgummen var rädd att jag skulle sminka bort henne. Han ville ju gifta sig med henne och inte nån överspacklad sak. =)

Vet inte vilka som vill vara med på bild här så vi nöjer oss med detta så länge.

Jag låter denna fantastiska bild tala för sig själv.



Bröllopet var underbart! =D

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Ja kanske tråkigt, men ganska skönt tror jag. Hur som helst så är det definitivt modigt! :)

2010-01-03 @ 16:15:12
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Black Sugar

Sv: kul att du tycker det.

jag har lagt till dig. du får gärna säga till när du har gjort detsamma :)



händer hos dig idag?

kram

2010-01-03 @ 17:51:57
URL: http://blacksugar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Underbart=) Synd att du inte fick med någon bild på bruden bara!

Vet du! Jag drömde om dig/er inatt!! Jag drömde att du ringde till mig och var helt exalterad. Patrik hade bjudit dig till en resa utomlands (en väldigt dyr resa) Du ringde mig när du kommit fram och berättade att han hade friat till dig! Jag blev så glad så jag flög till er, inte för att jag vet hur det gick till men eran resa hade gått på över 100 000kr och ni sa att alla resor kostade så mycket, så då blev jag orolig för jag minns inte hur jag hade betalat min resa till er. Knasigt va? haha men du var väldigt väldigt lyckligt.....



Tänkte att det var lite roligt att berätta det nu. Och vad passande att du just skrev om brölloppet idag=)



Kraam!!

2010-01-03 @ 18:30:50
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Bromsen och gasen når jag, jag når ju kopplingen också men måste ju spänna benet ganska mycket. Så det är väl i princip kopplingen jag inte når riktigt. Jag skulle inte köra en bil jag inte når ner till särskilt inte bromsen =)



Tyvärr kan jag inte köpa en egen bil att övningsköra i men tack för tipset iaf =)

2010-01-03 @ 18:48:13
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Amy

Svar: Jasså? Det är ju inte så snyggt kanske men jag kan hålla med om att det är ljust och bra. Tyckte era var mysiga också och det finns ju blommor som trivs i mörker. Toan nere är väl inga problem att ha blommor i?

2010-01-04 @ 13:59:08
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Amy

Svar: Haha ja jag visste att du skulle gilla den tråden. Försöker få det så turkost som möjligt inne på toaletten. Och vitt. Synd att väggarna är så fula. Blir jobbigt om man skulle vilja byta ut det.



Ståltråden finns på panduro btw, men det visste du säkert redan. =)

2010-01-04 @ 14:01:09
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Amy

Svar: Tack! =)

Ja det var det för mig med men jag fick presentkort nu i julklapp så jag passade på! Ser finare ut i verkligheten.

2010-01-04 @ 14:02:13
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0