Budget med Kvalité

 

 



Oriflame har ganska nyligen lanserat en ny grupp produkter i hudvårdsserien Optimals.
De har sedan tidigare massor av olika produkter, återfuktande, revitaliserande, för blandhy, för torr hy m.m.
De nya produkterna är perfekt för känslig hy men passar utmärkt för vilken hudtyp som helst. De är berikade med lugnande Kamomillextrakt och är milda men samtidigt väldigt effektiva.
De är allt vad hyn kan behöva!

Ska jag vara helt ärlig har jag än så länge bara provat ansiktsvattnet men det kan vara det bästa jag någonsin använt och jag har hört mycket gott om de övriga produkterna med!
Det finns rengöring i både mjölkig och skummande version, ansiktsvatten och milda peelings samt dag- och nattcreme.

Klicka in på Oriflame, sök på Optimals så får du upp alla produkter i serien!
Perfekt nu då jag snart ska lägga en beställning! ;) Säg bara till så beställer jag åt dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0