Bara Måste Visa...

Rebecca om Den Stora Dagen:

Underbart=) Synd att du inte fick med någon bild på bruden bara!
Vet du! Jag drömde om dig/er inatt!! Jag drömde att du ringde till mig och var helt exalterad. Patrik hade bjudit dig till en resa utomlands (en väldigt dyr resa) Du ringde mig när du kommit fram och berättade att han hade friat till dig! Jag blev så glad så jag flög till er, inte för att jag vet hur det gick till men eran resa hade gått på över 100 000kr och ni sa att alla resor kostade så mycket, så då blev jag orolig för jag minns inte hur jag hade betalat min resa till er. Knasigt va? haha men du var väldigt väldigt lyckligt.....

Tänkte att det var lite roligt att berätta det nu. Och vad passande att du just skrev om brölloppet idag=)

Kraam!!


Svar: Haha, det var det värsta!! Undrar vad det betyder egentligen?! Drömtydaren Malin, help please..? =P Låter ju som en saga i alla fall. En knasig, underbar och samtidigt läskig saga! x)
Kram på dig vännen, måste ses snart! =)


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: det billigaste alternativet (tror jag?) är pedalförlängare. Lite krångligt att sätta på och av helatiden när man ska byta förare men hellre det än spända ben ^^

2010-01-04 @ 14:45:28
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Malin Viklund

Låter som en riktigt fin dröm, som jag hoppas går i uppfyllelse? :) Kanske inte att resan är sååå dyr, isf får ni väl vinna på bingo lotto eller så? ;)

_______________

RESA: Att drömma att man beger sig ut på betyder att man strävar mot nya mål, att man vill förändra sin tillvaro.

___________

BRUD, se sig själv som brud: en lycklig kärleksupplevelse. Se någon annan som brud: du blir avundsjuk, men det behöver inte vara på den du drömt om.

___________



Hittade inget om bröllop?

PENGAR, sedlar: trevligt möte med kär vän. Mynt: en pratsjuk vän kan vålla dig obehag

___________



2010-01-05 @ 08:33:42
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hihi=) Ja vi måste verkligen Träffas vännen!! Vi funderar på att ev. gå ut i helgen, vill ni med=) Kraam!

2010-01-06 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0