Lite Lyx

Det är viktigt att komma ihåg att ta hand om sig själv. Igår när jag diskuterade fotvårdsprodukter med Malin blev jag sugen på ett varmt och härligt fotbad så när P slog sig ner vid datorn på kvällen tog jag tag i saken. =)
jag gjorde i ordning ett varmt botbad med lavendelolja, scrubbade bort döda hudceller med eucalyptys och pimpstensfil och sedan smörjde jag fötterna ordentligt med Heel Relief Cream, en riktigt fet kräm för extra torra fötter. Sedan tog jag på mina strumpor och lät krämen absorberas. Äckligt tyckte P, men vadå, de skulle ju ändå i tvätten sen? =P det ger så mycket bättre resultat än utan.
Jag passade även på att scrubba händerna ordentligt och smörja även dom. Härligt!

Som om inte det var nog startade jag dagen med en ordentlig dusch och smörjde hela kroppen med Dove Summer Glow. Nu är jag redo för helgen.
Kom ihåg att ta hand om dig själv! =)


Samtliga produkter är från oriflame. Såklart. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0