Give me e.l.f.!

Nu tänker jag banne mig tävla om e.l.f-smink igen! Och jag vill vinna!! =D
Denna gång är det Andréa på makeupartisten.blogg.se som lottar ut ett startkit från e.l.f. och jag vill ju så gärna ha det!!

Har försökt vinna ett antal gånger nu (vissa tävlingar har jag skrivit om, andra inte) och för varje gång jag förlorar vill jag ha e.l.f. meer! x) Det är som det där man brukar säga, "man vill alltid ha det man inte kan få", eller nåt sånt... Så det är vinna tävlingen som gäller, alternativt vinna på triss så jag kan beställa hem lite själv.^^




Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med :) Lycka till!

2010-02-21 @ 13:30:41
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Amy

Hoppas du vinner nu då! Håller som vanligt alla tummar jag har för dig!



Svar: Haha jasså :) Man är väl hemmablind då för jag gillar det inte alls.



Okej, jag ska nog kolla in det där då när jag fått lönen! Behöver lite material jag med. :)



Ja men det är ju toppen Sara!! Jag försöker anmäla dig till veckans bloggtävlingar och sånt också för att ge dig mer trafik! Tycker det hade varit jätteroligt om du hade kunnat synas mer . Rätt vad det är kanske någon vill ha en sminkning av dig liksom!

Skulle vara perfekt

2010-02-21 @ 13:52:49
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Tack. Jag mår ritkigt bra nu.

Tror att min psykolog och min kurator hjälpt mig en bra bit på vägen. Även min familj, mina vänner och arbetskollegor.



Kraam

2010-02-21 @ 14:52:03
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0