Dagens makeup

Dagens Makeup har jag döpt till Safari Savannah! Den är helt gorgeous men det underbara skimret vill tyvärr inte vara med på bild. Det är så synd, maken ser så alldaglig ut fast den egentligen är skitcool...
Till och med P erkände att det var coolt - till sommaren, var han noga att påpeka.

   
De små bilderna är miniatyrer som du kan klicka på



Jag har använt tre skuggor från paletten som låg bredvid varandra. Det var liksom no questions asked. De har alla samma guldskimmer och smälter ihop som trillingar. De bara måste vara tillsammans. Älskar den gröna globlinjen som både är där och samtidigt inte. På något vis.
Har även använt Coastal Scent's bruna gelliner och en brun mascara(maybelline, Lash Stiletto) applicerad med lös fransborste från Åhléns. (båda ganska värdelösa)


Kommentarer
Postat av: Amy

Oj så vacker! Önskar min guldiga (som jag för övrigt använt mycket nu det senaste!) var så full av liv!



Den här är en favorit av de du gjort!

2010-02-06 @ 14:00:57
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0