Annorlunda Dag!

Hoppas att eran söndag blev lika kärleksfylld som min? ♥
Vi hälsade på våra mammor och gav dem varsin chokladask och på kvällen gjorde vi en riktigt mysig trerättersmiddag här hemma. Så underbart att få en officiell anledning till att mysa ihjäl sig. =P Hoppas och tror att familjen också fick sig en dos löv från me. =)

Dagen till ära gjorde jag en naturlig sminkning med samma ögonmake som gårdagens och mjukt rosa läppar, eftersom P föredrar mig á la Natural. ;)

 

Mamma gav oss varsin ros. =)



Idag har jag varit och hälsat på på en förskola. Det var väldigt trevlig personal och stället bara skrek efter vikarier så jag hoppas att det kommer jobbtillfällen snart! Ska bara skicka in den där blanketten till polisen så är allt klart...
Efteråt hade jag en så där två timmar över(!) så jag umgicks med min lillasyster på hennes skola. Man känner sig väldigt gammal bland alla översminkade tjejer med strumpbyxor och linne som visar halva rumpan och alla killar som gormar och skriker efter uppmärksamhet. När jag inne på biblioteket ryckte till då en kille gormade fula ord kände jag mig inte direkt yngre...^^ Men det var ju kul att få ta del av alla tonårsintriger. Hihi.

Nu ska jag ta och baka fejkbröd, det ska bli spännande. (Oops, fel blogg!)


Så här ska man tydligen se ut när man spelar kortspelet bubbel...





Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Gillade faktiskt också pauline :) hon hade dessutom en grym röst. Men Manboy, visst den funkade, men den var lite töntig.



Skogen är verkligen läskig, undra varför det blivit att man känner så =// jag vågar aldrig gå upp dit själv, inte ens på dagarna om de inte finns en rätt stor väg där det är nära till hus.

2010-02-15 @ 14:21:47
URL: http://candis.se
Postat av: Elise

Som du beskrev folket på backens, precis så är det!

Det är inte bara lite jobbigt heller.

2010-02-15 @ 15:37:43
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Å vad mysigt ni verkar ha haft det=) Kul att du besökte förskolan, du kommer säkert få en massa jobb=P Har du snackat med dom i Ström?

Svar på din kommentar lite segt: Jag skulle jättegärna vilja träffas i helgen, om inte jag jobbar. Har du tid då? Hur ska vi träffas, alltså vart och göra vad=P Jag ska höra me Cissi om hon är ledig också=) Kraaam!

2010-02-15 @ 19:07:29
URL: http://rebeccaskoldrunnfors.blogg.se/
Postat av: Amy

Gullunge. Hoppas vi hinner prata om besöket på dagiset imorgon.



Svar: Ja jag tycker detsamma. Ska man använda den öppna så får det nog vara för små blockljus. Det kan bli jobbigt med rinnande stearin men det skulle bli snyggare!



Joo, jag kan tänka mig!!! ;) Hihihi



Hehe, jasså? Ja det är jätteroligt egentligen! Och det blir ju så roligt resultat.

2010-02-15 @ 21:01:33
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha jo dom har börjat med Eng.c igen fast på distans. Det är den jag ska gå=) Kan inte du med gå då?? så kan vi peppa varandra=D

Jag messa Cicci nyss och hon jobbar tyvärr i helgen, men är ledig på fre, skulle det passa dig?Kraam=)

2010-02-15 @ 21:43:49
URL: http://rebeccaskoldrunnfors.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: haha nej det har jag inte ;)

2010-02-16 @ 11:28:31
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Malin Viklund

Vad jag gillar första bilden på dig i detta inlägg! Så vacker!! Vad roligt om du får jobba lite extra på en förskola :D Du som gillar barn och har jobbat på dagis förr m.m.

2010-02-16 @ 16:11:55
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0