The greatest love...

Hemma från städningen på jobbet. Gjorde mig klar på två timmar idag, det behövde min nacke... Usch vad den bråkar nu för tiden!

Mitt hjärta bankar lite extra för de här godingarna ikväll. Otroligt snygga med precis allt jag gillar; dom är bruna, snörade och har snygga spännen, allt på samma gång! :D Synd bara att alla skor ska ha en 10 cm klack nu för tiden... Det gillar inte mina fötter. :( Varför ska man alltid bli så olyckligt kär när det gäller skor!?

Skorna finns i alla fall hos nelly.com för 349 kr.



Jagodina SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Så fint du fixat bloggen :D myyys <3

2010-12-07 @ 11:55:18
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0