Mitt hår och min helg

Vilken mysig helg jag har haft!
Började med jobb på lördag morgon, första dagen med städning på Berggården och det gick bra även om det var lite ovant och svårt att hitta saker och så. När jag kom hem var det dags att baka julgodis hos P's mormor, som har blivit en liten tradition. Jag kunde såklart inte trivas mer, fast mitt upp i allt jobb och stress hade jag inte hunnit planera så som jag tänkt så vi två gjorde mest snickers som vanligt... Skulle vilja göra nåt sorts tryfflar som man rullar i kanel istället för kakao men vi kan ju baka lite eget hemma sen med.

På söndagen åkte vi och kikade lite på julmarknaden i Ström. En liten marknad med inte så mycket folk i år (eller åtminstone just då) men de gör det så mysigt! Köpte två marmelader, en med havtorn som vi fick smaka och som var riktigt god och en med svarta vinbär. Tror det får bli nån kväll med ostbricka så vi fårlyxa till det med dom. :) Tänkte även köpa en lingonglögg som vi smakade på men bara för att vi skulle kika lite mer först så tog den slut!
Sen for vi hem till mamma och blev bjudna på tacos och hennes goda äppelkompott, eller vad vi ska döpa det till. Så smaskens så! (bild finns säkert hos http://emmashjartan.blogg.se)

Lite bilder! :)

Tadaa! Extreme makeover eller hur? ;) Ville bara få bort allt rött som satt kvar så jag färgade det först askblont och sen blev det slingor. Känns skönt! (använde askblond färg från MOOD och slingor från Swarzkopf)
Har min nya flytande foundation med men måste prova den lite till innan jag skapat en uppfattning så den får ett separat inlägg senare! Är fortfarande i enormt behov av ny concealer, tips, tips, tips!?











Ett riktigt vintervitt Strömsbruk! :)


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Vilka mysiga vinterbilder och vad fin du e i håret :)

2010-12-07 @ 11:56:53
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0