Julemys

Igår kväll hade jag och tjejerna lite julmys. Bra initiativ Julia! Hade själv tänkt tanken att fixa nåt sorts "glöggmingel" som det brukar kallas men det förblev blott en tanke...
Vi drack glögg och åt lussebullar och pepparkaka men senare under kvällen fick julen maka lite på sig och lämna plats åt teven så då blev det mest chips och Idol. Kul att Jay vann! :)

Efter Idol blev det skynda hem och sova för imorse var det åter igen dags för jobb, ett snabbt städpass på Berggården. Visst kan väl en morgontrött nattuggla ändra på sig och bli morgonpigg?? Jag hoppas det... Annars får jag snart installera nån pryl som drar mig upp ur sängen om morgonarna... Och som tvingar mig ner på kvällarna!

Nu ska jag måla naglarna lite, sen är det snart dags att piffa inför julbord på Berggården(Ja här gör man fint åt sig själv, höhö) där jag kommer trycka i mig mat för att hinna smaka på allt för sen får jag brått till julkonsert! 

Hoppas ni har en mindre hektisk helg än jag! 

Kameran tittade aldrig fram ur väskan igår men det blev iaf en bild innan den dök ner!
(Tycker det är ett bra sätt att ta reda på om man ser ok ut genom att ta en bild innan man far. ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0