En Onsdag

Blogghistoriens minst påhittiga rubrik ever.

Imorse vaknade jag av att hela rummet snurrade. Sen avtog det och jag somnade om. När jag vaknade nästa gång visste jag inte om det var en dröm eller verklighet, men så vände jag mig på sidan för att sova lite till och poff så började allt snurra igen! Varje gång jag vände på mig blev det åka av så det var nog så jag gjorde innan jag blev väckt... Har aldrig varit med om nåt liknande, det kändes som att bli snurrad i en stol eller åka karusell. Jag fick hålla i mig i kuddarna för det kändes som jag skulle trilla ner annars. Inte bara lite yrsel alltså!

Väldigt konstigt, kan inte förstå vad det berodde på. Borde ju varit nåt med blodtrycket eller vätskebrist eller liknande men tycker jag skött allt sånt rätt bra...

Framåt lunch bestämde jag mig för att det inte var nån äcklig magsjuka eller nåt på gång så då knallade jag upp på jobbet och jobbade till halv fyra, sen har jag bara tagit det lugnt. Har känt mig lite hängig och småyr då och då under dagen så man får väl hoppas att man inte blir sjuk nu! Det har jag inte tid med!

Ska jobba här uppe imorn och på fritids på eftermiddagen, sen blir det berggården fredag och lördag. Men varför skriver jag allt det här..? Ännu ett icke skönhetsrelaterat inlägg, börjar bli tätare och tätare av dem.....

Men vill ni kan ni ju hålla tummarna att jag håller mig frisk nu med jul och allt!


Vintern 2009


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Ohh ni har ju så underbar utsikt!!! :) Jag verkligen älskar det!! Men det vet du ju redan :)

2011-01-02 @ 21:26:12
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0