Me, me, me


Slänger upp en bild på hur jag såg ut på helgens bröllop, i brist på annat.
Jag satte upp min korta page(som börjar bli lång!) med rullar och resultatet blev väl hyfsat även om lockarna aldrig ville ligga rätt. Får göra om det en annan gång och fixa till det lite bättre. Jag börjar sakna att inte kunna göra så mycket med håret!

Kläderna var inte alls vad jag tänkt, var på jakt efter nån enkel klänning i en inte allt för skrikig färg men man får ju tydligen inte ha en kropp som min idag för jag hittade inte en enda som passade. Inte ens en ful en. Men bra blev det ändå, blommigt/randigt linne och denimliknande kavaj från Kappahl också ett par gamla caprijeans från Gina Tricot, mina älskade remkilklackar på fötterna. Halsband och arnband är presenter från Gotland.

Kommentarer
Postat av: Amy

Gud så söt du är min lilla docka!

2010-08-15 @ 21:13:11
Postat av: Malin Viklund

Vad snygg du är!!!!!!

2010-08-23 @ 19:48:55
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0