Dove Minimising

Oj, ett plötsligt uppvaknande! Mitt bloggintresse har varit som bortblåst hela sommaren, det har mest varit bokläsning, morotsgallring och jobb på listan men idag regnar det och jag är ensam så här är jag!

Tänkte vara inte helt orginell och skriva om Doves senaste deodorant Minimising. Snodde syrrans en dag och föll pladask! Inte för att jag har problem med hårväxten eller så men för att den luktar ju apgott! Hela dagen! Den klarar en dag i stekande sol, lekandes med en massa barn och den klarar en ordentlig svängom på dansgolvet. Jag var på bröllopsfest här om dagen(otroligt vackert och lyckat bröllop och Elise med sitt band kunde knappt få mig att sitta stilla en minut) och när jag kom hem var det bara armhålorna som var torra. Det kan man kalla godkänt! =D

Fortsätter det så här kan jag skippa mitt planerade inlägg om tips på väldoftande deodoranter som också fyller sin funktion... Men om ni vet några fler bra deodoranter får ni gärna bomba på med förslag! =)
Jo förresten.. om ni undrar vad som hände med Go Fresh - gurkdeon så visade det sig att den var värdelös... Riktigt fräsch doft men det var det enda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0