Wonder Oil

Swedish Spa Beauty Wonder Oil

Swedish Spa Beauty Wonder Oil


Senaste gåvan jag fick med min Oriflamebeställning var en produkt ur den nya Swedish Spa serien, Beuty Wonder Oil.
Denna olja kan du använda i ditt bad, som massageolja eller i håret innan shamponering. Jag smörjde mina jättetorra armar och händer med den innan jag la mig igår och den var verkligen helt fantastisk. P sa lite sömndrucket imorse att jag hade så len arm. Ja? jag har ju smörjt med nya oljan, sa jag. ;)

Den doftar mysigt av ingefärsolja och känns faktiskt riktigt lyxig.
En avslappnande kväll med massage måste inbokas på direkten!

Klicka på länken om du vill läsa mer om produkten eller kolla de andra i serien. =)


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja det är ju samma för fredde ;) men vi har ju inte så mkt uppe så han får tvätta händerna nere först haha



jaha, väntar du på lämpan då eller? jag fick ju vänta 7 veckor på min tror jag... helt galet -.- haha

2010-04-22 @ 20:23:53
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

svarar på denna för den andra bloggen gick inte att svara på, det hände inget då jag skulle klicka in på kommentarer.



sv: Tack, det ska jag prova nu faktiskt med pizzakrydda, fast i en omelett =)

Jag har googlat massor på diverse saker, tänkte ifall någon visste av någon sida som jag inte visste om! :)

2010-04-23 @ 11:05:21
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elise

sv:Att komentera är faktiskt jättekul, det har du rätt i :)

Tack så jättemycket! Jag känner att det går bättre med smink nu :p Den lila skuggan kommer faktiskt från oriflame;) Jag fick den i julklapp av mormors syster förra året tror jag.

2010-04-23 @ 14:31:04
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Postat av: Madeilene

sv: haha ja men dåså :D sätt igång och kör så du får ditt kort någon gång :D hhehe nej ska inte tjata, vet hur det känns när alla trycker på från alla håll.. man tar när man tar helt enkelt :D



ja vit trappa är verkligen sååå mkt snyggare :') jag är kär i våran nu haha

2010-04-23 @ 18:06:43
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Elise

sv: Ja, vissa lär sig väldigt snabbt och har det i sig, och vissa får öva mer :P Åh vad kul det lät då :D Skulle vara jättekul! I ström är det en makeup kurs en dag för 600 kr. Det är i slutet av maj tror jag :P Troligen är det bara grunderna och allt man redan kan, men det kan ju vara roligt att gå ändå :) Tänkte tipsa dig om det om du inte visste :P

2010-04-25 @ 20:28:11
URL: http://svensssonelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0