Top Model 11

Neej vad arg jag blir! Jag brukar se reprisen av gamla top model avsnitt som går runt 11.30 varje vardag men nu har dom tydligen slutat med det helt plötsligt så man måste se det kl 15.55!? Det betyder alltså att jag nu har missat ett avsnitt, dvs gårdagens avsnitt eftersom reprisen av det skulle gått nu... Irriterande som något! Säket kommer jag missa många fler avsnitt med för vem ser på teve på eftermiddagen? Den tiden står man ju oftast vid spisen ju... =/

Gillar du Top Model? =)



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe tack :) ja det känns underbart att äntligen få åka överallt när jag vill !! Behöver inte fråga någon om skjuts eller så. Nu kan jag planera dagarna på ett helt annat sätt. Tråkigt bara att magen snart tar i ratten hahaha!



ja jag hade också ångest och så över att börja så det var bra att jag hade pressen på mig att hinna ta innan ett visst datum liksom. Jag är jävligt stolt över mig själv över att jag klarade det på typ en månad! hehe.



men jag lovar, när första körlektionen är över så har allt släppt, då är man bara taggad hehe.



ska du köra hemma med någon eller körskola?

2010-04-21 @ 13:57:17
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Elise

Jag älskar Top Model :)

2010-04-21 @ 16:56:14
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det är något knas på ditt inlägg om vasen som gick itu, det går inte att kommentera och går inte att gå in på den som ett enskilt inlägg. Funkar inte med bloglovin heller.



sv: Tackar :) Ja det är tråkigt att det är svårt att få med, man får försöka göra det bästa av situationen, försökte idag att fota en sminkning, men allting blev bara skit så det blev inget mer med det ^^,

2010-04-21 @ 18:05:26
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0