Test - Aqua Sensations

Jag kom på att jag har massor av sk sacheter, prover på cremer och foundations hemma så det kan ju vara lite kul att testa dessa och tala om vad jag tycker. =)

Först ut att testas är Nivea Aqua Sensation, fuktcreme och ögoncreme.
Mitt intryck av dessa produkter är tämligen bra so far. Fuktcremen känns alldeles lagom i konsistensen, inte för tjock och cremig men inte heller för blaskig. Jämfört med Optimalscremen jag annars använder känns den mycket mildare i doften och även mildare i övrigt. Absorberas rätt långsamt.
Ögoncremen känns däremot något för blaskig. Jag gillar när ögoncremer är ganska fasta, det blir på något sätt lättare att dutta ut den då tror jag. Denna ska vara effektiv mot mörka ringar och det är ju alltid ett stort plus.

Mycket mer än så kan jag såklart inte säga om produkterna eftersom det bara är tester men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att använda den här serien för en längre tid. =)

Pris: 69-99.-


Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0