Tekniska Problem

Det blir inget mer bloggande idag för min del, ska gå till jobbet nu och dessutom kan jag knappt blogga om nåt! Har en sminkning från igår att lägga in plus bilder på ett nytt inköp men som vanligt strejkar kortläsaren och kabeln är inte hemma...
Tänkte då återigen försöka få in ett kollage från Polyvore men jag kan fortfarande inte få till det. Kollaget går inte att kopiera i sin fulla storlek och allt blir bara fel. Kanske borde jag hitta nån annan sida att använda till det.

Vi kan alltså konstatera att jag har lite teknsika problem på bloggen just nu, höhö.^^ Vi får väl hålla tummarna för att det blir bättre snart! =) Nu måste jag rusa! Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0