Återblickar

***Icke skönhets-relaterat inlägg***

Jag sitter och läser i min gamla blogg och det är faktiskt riktigt roligt att se tillbaka och minnas. Det känns så längesen fast ändå inte! Bjuder på några snygga citat...

"Hellre kontrollfreak än vilse i Gnarp"

"Undrar just hur mycket roligt en snickare får se i sina dagar. Att arbeta så tätt inpå andra människors privatliv. Fast... de är väl vana... som att vara gynekolog ungefär... :) usch... Jag hoppas det går tämligen fort..."

"Jag berättar bara lite kort eftersom jag inte är så bra på att nakenlägga min själ." -Om dagen då min pappa dog.

Brukar ni läsa igenom eran egen blogg ibland? =)


En dålig webcam-bild på mig från 2006 eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

En vacker webcam bild <3



Nakenlägga min själ.. Det lät fint :)



Jag läser sällan igenom min blogg, men det kanske man ska göra :)

2010-04-30 @ 07:59:22
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag brukar läsa ibland, det är jätteroligt och även kul att se hur man utvecklats. Mina första inlägg var typ en hel sida lång haha men massvis med glada minnen.

2010-05-03 @ 18:05:21
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0