Flitig som en myra

Idag har jag gjort nåt väldigt duktigt förstår ni. =) Nåt som känns enormt bra och som kommer göra vissa problem betydligt mindre. Vet ni vad? =P

Jo jag har varit och "marknadsfört mig" i hela Gnarp känns det som. x) Hälsat på på varenda förskoleavdelning, två fritids plus skolan, lämnat cv och satt upp mig som vikarie - tillgänglig på högsta nivå. ;)
All personal praktiskt taget jublade när de fick höra mitt ärende och sa att det nog inte dröjer länge innan jag får jobba. Vet ni hur bra det känns!? Kommar göra enorm skillnad, både i plånboken och rent mentalt för mig. Att få känna att man gör nytta och att få komma ut och träffa folk! Underbart...
Hälsade för första gången på Ida i hennes lägenhet också, mycket trevligt. Det gör vi snart om. =)

Idiot-kortläsaren krånglar igen men jag ser ut ungefär så här idag. Tro det eller ej men oftast när jag ska iväg nånstans sminkar jag mig väldigt sparsamt med bara en enkel mineralbas och mascara. Ögonskugga åker oftast bara på om det är nåt extra festligt man ska på, annars är det mest hemma jag håller på med det. =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Thats a promise :)

2010-04-22 @ 14:59:27
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Jag skulle vilja ha en sån där svart klänning med spets frami och på armarna :) vart man nu kan hitta en sån klänning?

2010-04-23 @ 08:14:28
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Vad duktig du är som gått och pratat med alla du kan komma på :D Lycka till och hoppas du får nå bra jobb och många erbjudande!

2010-04-23 @ 08:15:24
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0