Fake-isar

Jag kunde inte hålla tassarna borta längre så jag provade de nya singelfransarna "lite snabbt". (Det tog jäättelång tid...) Det är apsvårt att sätta dit enstaka fransar, det blir ju en sån liten bit lim som ska se till att det sitter kvar. Och det följer inte med nåt lim med dessa, bara så ni vet. Snopet om man har jättebråttom en lördagkväll och står där utan lim...

Jag använde fyra singelfransar, satte dem ytterst på ögat och klippte till dem för att få dem att smälta in med de riktiga. Det blev inte särskillt bra men skam den som ger sig! =D Lite övning bara så ska jag nog få till det.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tess

fint det blev =)

2010-04-02 @ 19:29:47
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Amy

På bild ser det ju bra ut i alla fall! Jag kan tänka mig hur pilligt det måste vara, fy attans. Men som du säger, det är bara att öva.

2010-04-02 @ 19:51:21
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Jag målar aldrig på nageln igen om det inte torkat helt, jag tycker det är tråkigt då de inte ens håller en dag. Jag hade inte gjort något speciellt den dagen alls. Jag köpte isadora en gång, den var långsam att torka tyckte jag och klarade inte två lager bra alls :/ Men de kanske är bättre nu än förr, nu har de ju mindre burkar också så man vet ju inte om de ändrat formulan också.

2010-04-05 @ 12:48:46
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag trodde det skulle vara lättare med singelfransar, tänk så fel man kan ha ^^

2010-04-05 @ 12:49:23
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0