Dagens Makeup

Nu blev det en till sån där vision minuterna innan man somnar som man bara måste prova. Låg och funderade på nån färg som kan kombineras någorlunda naturligt med korall men kom bara fram till brunt... Så det blev en sminkning i korall med en globlinje markerat i brunt. Dock drar färgen i bilderna mer åt orange än i verkligheten och de är egentligen lite mer intensiva med, lite mer sprakande. =)

Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska sminka det andra ögat och se ut så här resten av dagen eller sminka av och bara köra au natural.
Skulle du kunna tänka dig att bära en sån här sminkning bland folk? =)




Kommentarer
Postat av: Elise

Det skulle jag absolut kunna tänka mig att göra :)

2010-04-29 @ 16:01:03
URL: http://svensssonelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0