Dagens Makeup

Nu kändes det fel att kalla detta inlägg för Dagens Makeup med men något av dem måste ju vara det. x)
Jag har provat produkten jag fick igår men jag blev aningen besviken faktiskt. Använde den som highlighter på kindbenen och under ögonbrynet men man måste lägga på rätt mycket för att det ska bli lite skimmer. Sen provade jag att lägga den på läpparna med och den smakade inte alls så ljuvligt som den doftade så det där med att de går att äta var ingen hit direkt. Dessutom står det på undersidan att det inte är mat och ska hållas borta från barn, lite knas tycker jag. ;) Dock var det väldigt kul att få prova den och jag kommer antagligen använda den en del ändå! =) Väldigt dålig bild blev det tyvärr.


Dagens andra makeup blev brunt som ni ser. Jag gillar ju ibland grejen med att bara skugga halva ögonlocket, särsklit när det gäller svart och brunt. Ett tips är att lägga kajal före skuggan för att ge den en mörkare nyans intill fransraden. När den läggs under syns den inte så mycket utan det blir bara just mörkare.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Vilka vackra ögon och snygg make :)

Jag gruvar mig inför lördag.

Vill så gärna klippa mig, men vet inte hur!? =/

2010-04-14 @ 08:48:34
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: Madde

Så fint:)



tänkte passa på att tipsa om en ny tävling på min blogg. 2st vinnare vinnet "gott & blandat" paket från Tårtpinglan!

http://maddesmumms.blogg.se/2010/april/tavling-i-sammarbete-med-tartpinglan.html

2010-04-15 @ 21:30:51
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0