Tokig Natt

Inatt provade jag den här som jag beställde från Oriflame senast. Tänkte att det kunde vara bra för mig som alltid ligger och kikar på saker och inte kan somna. Dessutom insisterade P på att jag skulle ta den. Liten juklapp i förskott. =)
Det lite roliga var att när P väckte mig imorse före sex nån gång och skulle ut och jaga frågade han "Vart har du grejen?" Jag såg oförstående på honom innan jag förstod vad han menade och sen såg jag den ligga bredvid mig. Är osäker på hur jag lyckades med det, hade satt den under håret och den har dubbla gummiband som satt på var sida om öronen... Hmm.
Å andra sidan vet jag att jag har flängt runt som en galning nu på morgonen. Vet inte vart jag ska häva benen, ingen liggställning känns bekväm. Jobbigt det där. ;)


Men visst var den för himla söt!? Vad kallas den här egentligen? Pannband? Ögonband? Sömnband? haha.


Kommentarer
Postat av: Amy

Haha det fungerade ju bra då ;) Vet inte om det har något speciellt namn, det kommer man väl på en dag isf.

2009-11-26 @ 20:08:31
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0