Rubinstein, grr!





Helena Rubinsteins mascaror är ju riktigt fräsiga utanpå men frågan är om innehållet är lika fräsigt?
Någon som provat?

Lancôme Hypnose och Extreme ska vara bra va? Hittar många såna jag är sugen på.
Sitter nämligen ute på Tradera och kikar på en massa smink och möjliga julklappstips. Lägger till allt intressant i minneslistan så är det bara för älsklingen att gå dit och kika. Smart! Vi använder samma konto på tradera nämligen. =)
Jag hittar så mycket oanvänt smink så det är inte klokt! Sen om nån inte talar sanning och det faktiskt är använda grejer är det ju bara dem själva det drabbar på slutet, därför litar jag på att det stämmer.

Åh underbara paletter med skuggor i alla världens nyanser... *dreggel*


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åh vilken fräsig!!



Sv: Tack sara, det var precis vad jag behövde få slängt i ansiktet just nu. Du har rätt.



Satt precis och började få ångest över att jag ätit för mycket och har ont i magen.

Visst man ska inte äta så att man får ont i magen.. men man ska heller inte gå och få ångest över det. För det leder itne till någonting. Jag ska verkligt försöka låta bli vågen. Enda problemet tror jag är att jag redan är rätt nöjd med måttbandet.

Det kretsar ständigt kring 75.

Höfterna blir mingra.. om än inte fort då dör jag itne av dom heller.

Det ä vågen som jag gör att jag hakar upp mig. Tack för att du säger åt mig!



Och tack desamma, myssigt är min stil för hela slanten!

Kranm på dig!



(Obs. sjuukt snygg ny design!)

2009-11-26 @ 20:01:07
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0