Rädda julen!

Jag har fått nys om att man tänker låta en omröstning slå ut en av pralinerna i Aladdinasken. Den ska tydligen ersättas med en nykomling.

Du kan vara med och rösta HÄR och se till att din favorit inte försvinner!
Vet du inte vem din favorit är eller om du har lust att vara snäll får du hjärtans gärna hjälpa mig att hålla Ägglikör kvar. Det går inte alls så bra för min favorit förstår du. =( Den ligger just nu sist! =O

Vilken är din favorit förresten? Och vad tycker du om detta?

Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker... Visst, alla är inte så goda, men det är ju ändå som det ska vara...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallåå! Är det sant? Ägglikör, yffa den är ju snuskig ju! Jag gillar dom här med en sol på eller kanske om det är i alladin den finns den här mörka apelsinchokladen.. Men inte ägget=7 Haha! Hade du skoj i Lördags då?



Kraam!

2009-11-23 @ 21:54:52
URL: http://rebeccasköldrunnfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0