Powder Scrub

 



Det här är en ansiktsscrub som jag gillar väldigt mycket. Radiance Energy Powder Scrub, från Oriflame. Den är en så kallad enzympeeling och är i själva verket ett puder som du häller ut i handflatan och blandar med nån droppe vatten. Konsistensen blir då lite "knöligare" och du kan börja scrubba! Den är ypperlig för oss med lite känslig hud, då den inte har några stora rivande korn men den passar såklart alla hudtyper. =) Räcker länge gör den oockså, trots flaskans storlek.


Kommentarer
Postat av: Therese

Snälla hjälp mig!! Jag vet inte vad som har hänt med min hud men den sen förjävlig ut. Fet på vissa ställen, torr på vissa. Prickar och stora porer. Jag hatar att gå runt och se ut som en tonåring i ansiktet!

2009-11-26 @ 23:45:33
URL: http://ebbatherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0