Helgens Makeup

Klockan är strax efter tre och det börjar redan bli mörkt. Om det nu bara kunde komma lite snö och ljusa upp tillvaron!

Lördagens make blev det guldsvarta till slut.
Sorry för dålig bild men ni vet ju i princip hur det såg ut i alla fall. Jag och mina sötisar Nora & Nils hade även krusat håret på varandra (Yep, även på tuffingen Nils) så mitt hår var stoort. =P
Lär tacka för en trevlig helg också!
Älskling lyckades skjuta sitt första rådjur när barnen var här och har gått på rosa moln sen dess. =) Jag och Nora gick mest och var gröna i ansiktet av allt innandöme vi såg. Hehe.



På söndagen blev det nånting skitfult, har ingen aning om vad jag hade i tankarna när jag gjorde detta. Blev massa vitt, lite gråbeige och läpparna fick prova på en korallaktig neutral färg som inte blev bra alls men jag hade inte tid att byta. Ibland blir det knas helt enkelt. =P
Jag var åtminstone på ett väldigt trevligt 16-års kalas med underbar tjälknöl och potatisgratäng och en kväll fylld av spel och gott sällskap. Mysigt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0