Dagens "Makeup"




Hallå!
Hemkommen från skolan med Beccy, här hemma bakade vi kladdkaka och fikade tillsammans. Myys. =) Har för övrigt jobbat på stenbra i skolan idag så det känns prima!

Idag var jag ruskigt lat och oinspirerad så det blev bara naket och naturligt. Lite smått bronzing på kinder och ögonlock och en aning skimmer högst upp på kindbenen. (framgår inte på bilden)

Mascaran är Max Factor Masterpiece Max och på läpparna har jag Gloss Booster, Sugar Glaze från Oriflame. Lite för sötsliskigt för min smak egentligen, hade också ett mörkare från samma serie som heter Red Currant som jag "behöver" nu i höst men det är försvunnet. =( Det har en perfekt hallonröd/rosa färg...



Kommentarer
Postat av: julbloggen

hehe ja, men det var fräckt till musiken :)

2009-11-27 @ 14:38:09
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0