Vill ha

Detta är vad som står överst på min önskelista just nu!! Eller allra helst vill jag ha en palett med 120 nyanser som ropats ut flitigt på Tradera men när jag tänker efter kan nog 88 olika skuggor också duga. ;) Finns både med matta och skimrande färger. Tänk vad jag kan leka med denna...






Den lilla paletten rymmer 12 skuggor som man själv får välja ut och bara på det kommer man långt! Den är dessutom magnetisk så skuggorna sitter där de sitter tills man plockar lös dem. =) Coolish.



Båda kommer från Coastal Scents varifrån jag också lånade bilderna. De har även flera andra kuliga paletter!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjoo nice! Vad kostar den med 88 st?? Var ju ascool ju. Jag med vill ha:P

2009-12-05 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0