Papillons

Idag blir det sent makeup-inlägg. Jag sitter här med papiljotter och knorrar i håret så vi får se hur det blir med det först. Jag hatar självhäftande papiljotter, det är så svårt att få dom att sitta bra. Men idag kom jag på att jag kunde sätta ihop dem två och två med en hårnål och det blev genast bättre!
Otydlig bild men batteriet höll på att ta slut så jag var stressad.



Kattprat!
Jag måste bara berätta att min lilla Kronblom har varit så duktig idag och bajsat i lådan!! Han är så mycket utekatt som man kan bli och vägrat göra ifrån sig inne. Imorse släppte jag ut honom i yrvädret och efter ca tio minuter hörde vi ett jamande. Då stod han tätt intill dörren och ville in igen, hade hade varit under bron bara. Antagligen var backen frusen för sen gick han runt och var ängslig och sen grävde han i en plastpåse och satte sig ner. Patrik såg och skyndade sig att bära honom til lådan. Sen gjorde han det!
jag är stolt som en liten hönsmamma. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0