Icke Ytlig Dag

Jag är helt osminkad idag, har knappt brytt mig om utseendet över huvudtaget. =( Trist, I know, men imorn blir det nån lätt sminkning i alla fall när jag ska på lillasysters lucia!!

Det vi har gjort idag är att leta gran. I flera timmar. Till slut blev vi så less så vi tog en hyfsad. Vi är båda perfektionister och letar alltid efter den perfekta granen. Det straffar sig självt... Men nu står den på bron och imorgon kan den pyntas och sen tänkte jag göra en liten videoblogg med den. =P

Det blev även en väldigt sen kväll igår. Först julmarknaden i Mellanfjärn som var helt tom på folk och ganska värdelös. Fick tag på biljetter till en konsert med nån snubbe man tydligen skulle veta vem det var. Jag har ingen aning. Han hade jättefin röst men det hade inte skadat om han kunnat sångerna han skulle sjunga! Jag satt liksom och rättade honom hela tiden... Och han flyttade allt närmare stativet med notbladen...
Men det var mysigt ändå. Väl hemma spelade vi nya Monopol(med kortläsare!) till halv två på natten. Roligt!

Vad har ni gjort denna helg?




Ville visa varför vi väljer att skippa pepparkakhus i år!!

 


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg?:)

kram . ♥

2009-12-13 @ 16:50:57
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Julia

om jag har gjort rätt nu så ska alla kunna kommentera nu :)

2009-12-13 @ 16:55:33
URL: http://julilizen.blogspot.com
Postat av: Elin - Designandmakeup

sv: Ja precis, just det som jag stör mig på är då någon ber mig om en sak jag ska göra i bloggen och då man gör det så får jag inget "Tack" eller en liten kommentar tillbaka.



Tack så mycket, jag önskar jag kunde lägga upp mer sminkningar och grejer men försöker istället tipsa om produkter och göra hårguider. På torsdag åker jag hem så jag kanske kan sminka någon annan och lägga upp, ja törs inte på mig själv just nu nämligen.

2009-12-14 @ 15:34:26
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Amy

Va mysigt, det blev en gran tillslut!

Haha vad har hänt på bilden då? :P För mycket vatten?



Svar: Tack!



Ja jag vet. Jag fattar det inte heller.



Mm de har det alltid lättare. Finns inte så mycket att välj mellan!

2009-12-14 @ 15:54:44
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0