God Morgon!

Vi har haft en väldigt lugn och mysig lördagsmorgon. P skulle ut och jaga men orkade inte så det var skönt att vakna bredvid honom för en gångs skull. (läs bli väckt) Sen har vi fuskat och tänt andra ljuset redan idag. ;)
Vi ska troligen fara iväg snart, först till Delsbo vapen för nåt till bössan och på vägen hem stannar vi i stan och köper det sista av julklapparna. =D

Ska nog köpa något åt håret också. Jag lånade en pryl av Beccy för nån vecka sen. Det låter skitknäppt men det var som en "tuschpenna" som man fyllde i utväxten med och sen var det bara att tvätta bort. Tror den var från Schwarzkopf. Nån som känner igen det?(hittade tyvärr ingen bild) Så antingen köper jag en sån och fyller i varenda dag eller så lägger jag i slingor för att jämna ut. Frågan är bara vad slingorna får för färg... De kanske blir orangea?? =S
Jag har problem.



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Den pennan har jag sett tror jag, i en rosa förpackning? Och hylsan på pennan är vit??



SV. Ja verkligen :) man lär få handla ibland och de har de inte blivit mycket av nu under hösten.



:D de hoppas jag med, popcorn i stora lass blir det iaf hihi!

2009-12-05 @ 17:13:01
URL: http://candis.se
Postat av: jennie

:)

jag hittade den sådär snabbt. läser den då och då :)

jag gillade din design.



calle gick vidare :D:D jag skreeek. och jag är ingen tonårsidol ;)

kram

2009-12-05 @ 22:17:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Elin - Designandmakeup

sv: haha vi misslyckades med typ allt förutom fudgen xD

2009-12-06 @ 00:27:10
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0