Gårdagens Makeup

Så här såg jag ut på julbordet igår kväll!
Lite sent uppdaterat kanske, vi har varit hos mamma idag. =) Fick med en hel påse med gamla grejer så nu tror jag inte det ska finnas nåt kvar där. Fast man hittar ju bara mer och mer... =P




Patrik gjorde sitt bästa för att hjälpa mig ta kort på håret...
Lite halvt uppsatt med några hårnålar bara.
Synd att man har en så söt utväxt som förstår hela självförtroendet. Känner mig inte såå snygg...

Toppen är grå och inte blå som det ser ut...
Om ni undrar varför det står en enorm burk Twix på sminkbordet så är det mitt "kamerastativ", haha!


Kommentarer
Postat av: saralovisas

Sjukt fint! Haha jag tycker att det är så lustigt att vi har samma sminkbord!

2009-12-20 @ 17:26:12
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Amy

Jättefint ju! =)

Du ser ut som en prinsessa

2009-12-20 @ 17:58:24
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0