En Lista Bara...

Ja, jag har tråkigt!
Kanske roligt att läsa för er som inte känner mig så bra. =P


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Julbak med Patriks familj!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Fumlade runt i letandet efter kläder

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här, sökte väl nån låt på Spotify eller läste nån blogg...

Det sista du sa högt: Mhm...

Det senaste någon sa till dig: "Vi får väl hjälpas åt då"

Vad har du druckit idag: Juice, vatten, te

Vad var det senaste du åt: Broccoli, köttfärssås och spaghetti (ja, i den ordningen)

Vad var det senaste du köpte: En ljusslinga, en cola och en festis

Vad är det för färg på din ytterdörr: Kritvit

Vad är det för väder hos dig nu: Uppehåll tror jag

Godaste glassmaken: Lakrits eller daim och kola. Eller nåt helt annat. (osäker)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Attraktion vid första ögonkastet, ja.

Sover du tungt: Till och från

Drömmer du mardrömmar: Ja, då och då.

Trivs du med ditt jobb: Hehe, neej... men det får man ta så länge.

Favoritklädsel: Flanellpyjamas, alternativt tjocka leggings och lång tröja/tunika.

Favoritlåt just nu: Toksvårt. Får nog bli Brad Paisley - Rainin You, men den blir jag så sorgsen av...

Vad ser du om du tittar till höger: Jag ser en lysande julstjärna!

Vad gör dig glad just nu: Kärlek, te och lugn

Vad ska du göra härnäst: Döda lite mer tid och så småningom gå i säng och läsa lite innan jag somnar.

Höger eller vänsterhänt: Höger, fast dricka gör jag ofta med vänster. =P

Humör just nu: Lite så där lugn och fridfull, mysig.

Favoritgodis: Zooapor går åt hårt, annars saltlakrits eller snickers

Kläder just nu: Vitt linne, bruna byxor, strumpor

Sommarplaner: Träffa min älskade Amy igen, gärna gemensam semester på Gotland! <3

Hur många kuddar sover du med: En till mig, en till patrik

Spelar du något instrument: Nej... =( Men fick i alla fall mvg i gitarr i gymnasiet. =P (spelade trollmors vaggvisa och sjöng) haha

Morgon- eller nattmänniska: Definitivt natt!

Vad är viktigast för dig: Att få må bra, älska och bli älskad!

Är du kittlig: Ja, men inte under fötterna

Snarkar du: Nej men jag gnäller visst. Och slåss en och annan gång...

Stjärntecken: Ligger på gränsen mellan Jungfru och Våg, så det brukar vara olika i olika tidningar!

Äckligaste insekten: Mitt livs största fobi, förutom höjder, getingar. Dom får mig att gråta utan problem.

Längtar du mest efter just nu: Julafton! Vad annars!?


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja, förr var det folk som skämtade om mig och barn, jämförelser och grejer. Sedan typ att jag inte skulle kunna vara surrogatmamma (varför jag nu skulle vilja vara det ^^) för att barnen skulle bli dvärgar och grejer.



Men man får väl stå ut, just nu bryr jag mig egentligen inte men folk måste inte påpeka varenda gång hur kort jag är. Jag menar, jag går väl inte och säger till alla "oj fan vad normallång du är" hah ^^



Jeans med slitningar kan jag inte ha, de ligger nedanför knäna på mig och byxorna blir typ pösiga där. Så ja, jag har typ jeansleggings för det är lättast att hitta och sy upp.

2009-12-22 @ 01:29:32
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Malin Viklund

Jag kopierade listan :D

2009-12-23 @ 11:50:45
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0