Tressemmé

Jag har använt schampoo och balsam från tressemmé ett bra tag nu och jag tänkte ge min åsikt eftersom många verkar undra om dessa produkter är så bra som de lovar.
Enligt mig är de riktigt bra. Jag märkte redan efter första tvätten att håret fick en ny glans och det blev lätt och följsamt. Jag håller inte med de som påstår att det krävs en större mängd för att få håret rent, tvärtom tycker jag att det löddrar väldigt bra och är drygt! Det känns väldigt skonsamt också.

Det enda jag har att anmärka på är att det inte finns en serie för skadat och slitet hår, eller finns det det? Jag hittade ingen i varje fall...

Jag gillar de här produkterna jättemycket. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0