Dagens Makeup

Hemkommen från årets näst sista lektion. Beccy och jag köpte lite fika och fikade här hemma innan hon åkte också tvättade vi gula faran i biltvätten i Bergsjö, med lite hjälp från Ida. =P Spännande. Snart kommer Isa hit också, kul med lite sällskap på fredagseftermiddagen!

Idag använde jag bara min svarta ögonskugga istället för eyeliner. Det ger ett lite mjukare intryck samtidigt som ögat markeras bra. Annars kan man ju använda eyeliner som vanligt och sudda om man orkar det. x)
På läpparna har jag Gloss Booster, Peach. Visade den ljusrosa för ett tag sen om ni minns det...

En morgonvaken, trött Sara... minns knappt att jag tog denna knasbilden.. =S


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Vad snygg du e :D



När kommer de jag beställt från oriflame!?

För visst skulle du Beställa?



kraam

2009-12-11 @ 15:43:37
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0