Dagens Makeup

Idag fick jag nån idé om att matcha kläder och smink. Brunt och blått. Syns inte så bra eftersom det blev en enkel sminkning utan starka färger. Men till en början var det blå rätt mörkt och jag började fundera vad jag höll på med. Hade inte blivit fint med båda färgerna i mörkt så det blev lite vitt ovanpå. Genast bättre. =P

Jag har varit och gjort matteprov och det gick jättebra. Fast på just det avsnitt jag inte kunde var det två uppgifter så det var lite surt, speciellt när Sven förklarade efteråt och det inte alls verkade svårt. Hade kunnat bli full pott annars. =/ Men missnöjd är jag då rakt inte. Bara ett kapitel kvar och sen är det klarrt!

Jag funderar på att slänga i lite ljusa slingor för att utväxten inte ska synas lika mycket.
Vad tror ni om det? Måste göra nåt åt detta innan jul!





Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hihi jaaaa :D och nu börjar det avta också :P de är typ tösnö ute, noooo fuuun!

2009-12-04 @ 12:44:21
URL: http://candis.se
Postat av: Jennie

mycket fitn :D

hur är allt med dej? :D

2009-12-04 @ 14:24:33
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0